ONKO LONKAT JUMISSA?

Lataa ilmainen kehonhuolto-opas 

SAAT OPPAAN LISÄKSI MYÖS 20 MINUUTIN OHJATUN KEHONHUOLTOVIDEON!

Jääkö kehonhuolto vähiin? Istutko paljon päivittäin? Tai treenaatko runsaasti?  
Jos vastasit edes yhteen kysymykseen myöntävästi, sinulla voi olla paikat yllättävän jumissa. Kenties kärsit erilaisista kiputiloista kuten niska-hartiaseudun jäykkyydestä, alaselkäkivuista tai polviongelmista? 

Kaikki edellä mainitut kiputilat voivat olla merkkejä siitä, että kehonhuolto kannattaisi ottaa rutiiniksi useammin!

Testaa suosittuja ja tehokkaita venytyksiä täysin veloituksetta!
Hyväksyn, että liityn samalla Nanafit -uutiskirjeen tilaajaksi.

Pääse eroon jumeista inspiroivan valmentajan johdolla!

Heitä hyvästit kankeudelle!

Onko paikat niin jumissa, ettet tiedä mistä venytyksistä kannattaisi lähteä liikenteeseen? Jääkö kehonhuolto tyystin tekemättä, koska se on niin tylsää ja kivuliasta? Ei hätää, et ole todellakaan yksin tässä kankeassa tilanteessa.

Kokeile venyttelemistä kanssani ja huomaat, miten se voi oikeasti olla jopa nautinnollista ja kivaa. Kun harjoitteet ovat aidosti mukavia tehdä, on sinun selkeästi helpompaa ja todennäköisempää luoda kehonhuollosta kestävä rutiini itsellesi.

Kun valitset minut valmentajaksesi,  voit venytellä missä tahansa, milloin tahansa sekä ehkäiset ja hoidat tehokkaasti erilaisia jumitiloja. Lupaan, että huomaat kehittyväsi, jos teet harjoituksia vähintään 2 kertaa viikossa.

Pääse eroon jumeista inspiroivan valmentajan johdolla!

Heitä hyvästit kankeudelle!

Onko paikat niin jumissa, ettet tiedä mistä venytyksistä kannattaisi lähteä liikenteeseen? Jääkö kehonhuolto tyystin tekemättä, koska se on niin tylsää ja kivuliasta? Ei hätää, et ole todellakaan yksin tässä kankeassa tilanteessa.

Kokeile venyttelemistä kanssani ja huomaat, miten se voi oikeasti olla jopa nautinnollista ja kivaa. Kun harjoitteet ovat aidosti mukavia tehdä, on sinun selkeästi helpompaa ja todennäköisempää luoda kehonhuollosta kestävä rutiini itsellesi.

Kun valitset minut valmentajaksesi, voit venytellä missä tahansa, milloin tahansa sekä ehkäiset ja hoidat tehokkaasti erilaisia jumitiloja. Lupaan, että huomaat kehittyväsi, jos teet harjoituksia vähintään 2 kertaa viikossa.

Kehonhuoltoa vaivattomasti ja rennolla otteella

Tuhansia ihmisiä valmentaneena tiedän, että monet välttelevät venyttelemistä ja oikeastaan kaikkea kehonhuoltoon liittyvää. Olen luonut ilmaisen kehonhuolto-oppaan, jotta sinä voit huoltaa itseäsi tehokkaasti, oikeaoppisilla tekniikoilla ja iloisella mielellä, sillä ihan jokainen meistä haluaa tuntea olonsa mielummin kepeäksi kuin kankeaksi.

Nyt saat ihan oman valmentajan venyttelemään kanssasi keskelle olohuonettasi (tai mökkisi terassille, parvekkeelle, reissuun… Missä tahansa menetkin!) Tarvitset vain nettiyhteyden, älypuhelimen, padin tai tietokoneen.

Kehonhuoltoa vaivattomasti ja rennolla otteella

Tuhansia ihmisiä valmentaneena tiedän, että monet välttelevät venyttelemistä ja oikeastaan kaikkea kehonhuoltoon liittyvää. Olen luonut ilmaisen kehonhuolto-oppaan, jotta sinä voit huoltaa itseäsi tehokkaasti, oikeaoppisilla tekniikoilla ja iloisella mielellä, sillä ihan jokainen meistä haluaa tuntea olonsa mielummin kepeäksi kuin kankeaksi.

Nyt saat ihan oman valmentajan venyttelemään kanssasi keskelle olohuonettasi (tai mökkisi terassille, parvekkeelle, reissuun… Missä tahansa menetkin!) Tarvitset vain nettiyhteyden, älypuhelimen, padin tai tietokoneen.
ilmainen treeni

Miksi huoltaa itseään säännöllisesti?

Olet jo ehkä huomannutkin, että kolottaa paikkaa jos toistakin, kun jättää kehonhuollon vähemmälle? 

Keho rasittuu liikkumisesta ja liiallisesta istumisesta, joten on elintärkeää huoltaa itseään säännöllisesti, jotta välttyy turhilta ongelmilta. Jäykät lihakset voivat aiheuttaa muun muassa: kipuja, virheasentoja sekä huonoa ryhtiä.

Esimerkiksi liiallinen istuminen on hyvin yleinen ongelma, ja se saa lonkankoukistajat kiristymään ja lyhenemään, joka taas vaikuttaa oleellisesti koko kehomme toimintaan negatiivisesti.

Kokeile miltä venytteleminen kanssani tuntuu!

Miksi huoltaa itseään säännöllisesti?

Olet jo ehkä huomannutkin, että kolottaa paikkaa jos toistakin, kun jättää kehonhuollon vähemmälle? 

Keho rasittuu liikkumisesta ja liiallisesta istumisesta, joten on elintärkeää huoltaa itseään säännöllisesti, jotta välttyy turhilta ongelmilta. Jäykät lihakset voivat aiheuttaa muun muassa: kipuja, virheasentoja sekä huonoa ryhtiä.

Esimerkiksi liiallinen istuminen on hyvin yleinen ongelma, ja se saa lonkankoukistajat kiristymään ja lyhenemään, joka taas vaikuttaa oleellisesti koko kehomme toimintaan negatiivisesti.

Kokeile miltä venytteleminen kanssani tuntuu!
Tietosuojaseloste | © Nanafit 2020